Az urbanizáció számos akadályt jelent az egyének teljes egészségével, egészségével, biztonságával és általános életminőségével szemben. Ha a nye-t és a meglévő struktúrákat sokkal hatékonyabbá tesszük, egészségesebbé, biztonságosabbá és fenntarthatóbbá tehetjük a városokat. A folyamatos népességnövekedés és a növekvő urbanizáció eredményeként a világ városi lakossága várhatóan 2,5 milliárd emberrel növekszik 2050-re.
Ez nagy hangsúlyt fektet a kortárs mindennapi életre. Valójában hetente körülbelül 1,5 millió ember költözik városi területre, valamint 2050-re a becslések szerint a világ lakosságának több mint kétharmada minden bizonnyal városokban marad. Ez a hatalmas urbanizáció számos kihívást jelent az emberek általános jólétére, egészségére, biztonságára és általános életmódjára. A hulladékgazdálkodás kérdései mellett jobban ki vagyunk téve a légszennyezésnek, a környezethez való alkalmazkodásnak és az emberi migrációnak is. Európában a teljes primerenergia-szükséglet és az üvegházhatású gázok teljes kibocsátásának kétharmadát csak a struktúrák teszik ki. Mert a 19. század befejezése.a 19.század óta a dánok jelentősen áttelepültek vidékről a városokba.
Az urbanizáció világméretű tendencia, valamint 2007-ben a városokban élő világ népességének aránya meghaladta az ország lakosságát. A városok növekedése folytatódik, valamint az ENSZ megközelíti, hogy a világ népességének 70% – a minden bizonnyal városokban fog lakni 2050-re. A városok irányába történő mozgás számos különböző nehézséget okoz. Míg a legnagyobb dán városok ingatlanhiányokkal, forgalmi dugókkal, szennyezéssel és zajjal foglalkoznak, a városi közösségek küzdenek azért, hogy olyan helyieket vonzzanak be, amelyek segíthetik a fizetést az önkormányzati alapokba, és életet és előrelépést is eredményezhetnek. Ugyanakkor a dán politikai vezetők számos lehetőségen dolgoznak, mint például a városok felhőkarcolói, a munka áthelyezése a kisebb méretű városokba, valamint a hátsó erdőkbe annak érdekében, hogy egy egységesebb Dániát biztosítsanak. Az urbanizáció háttere 3700-tól f.kr. 2000-ig. A kifejezés urbanizáció magában foglalja a környék lakosságának növekvő koncentrációját a városokban, mivel a lakosság vidékről a városba költözik. Nemzetenként különbség van abban, hogy hány embernek kell egy városban élnie, mielőtt egy városról beszélhetne. Dániában csak 200 embernek kell élnie, mielőtt városnak nevezné. Más országokban 5000-10 000 embernek kell benne maradnia ahhoz, hogy városnak lehessen nevezni.
Az Urbanizáció Fogalma
Az urbanizáció kifejezés magában foglalja a környék lakosságának fokozódó fókuszát a városokban, mivel a lakosság vidékről a városba költözik. Nemzetenként különbséget kell tenni abban, hogy hány embernek kell laknia egy városban, mielőtt megbeszélhet egy várost. Dániában csak 200 embernek kell élnie, mielőtt városnak nevezné. Számos más nemzetben 5000-10 000 embernek kell laknia benne, hogy városnak lehessen nevezni. Mikor határozták meg először az urbanizáció elvét? Világszerte az urbanizáció a 18. század óta jelentősen javult.század. Amerikai statisztikus Adna F. ő volt az egyik első, aki látta és hangsúlyozta az urbanizációt a” a városok fejlődése a 19. században ” című könyvben. Kutatási tanulmány a Statisticában”, 1899-ben jelent meg, az urbanizációt az egyének azon elhatározásának kifejezéseként tárgyalta, hogy az ország forrásait a lehető legjobb módon használják fel. A lakosság minden bizonnyal ott fog letelepedni, ahol a lehető legmagasabb jövedelemre számíthat, tárgyalási mintáját pedig ennek eredményeként befolyásolják a termelés kiigazításai, hitte.
Mikor kezdtek az emberek Dánia városai felé nézni? Dániában az urbanizáció 1840-től kezdve komolyan elindult. Amikor a kortárs város elindult, Dánia még mindig kifejezetten mezőgazdasági kultúra volt, sok ember lakott vidéken. A lakosság mindössze 20% – a lakott a városokban. Itt jellemzően a még mindig létező mellvédek vagy kerítések közelében éltek, sok fény és levegő nélkül. Amikor az 1850-es években a Koppenhága körüli mellvédeket lebontották, a piaci közösségek elterjedni kezdtek. Ezzel szobát hoztak létre az emelt lakosság számára, amely az iparosítás során vidékről a városokba kezdett költözni. A legelső hídterületek, N. Platingrrebro valamint Vesterbro, 1850-től Koppenhágában keletkeztek, az 1880-as és 1890-es évektől pedig hasonló hídkerületek keletkeztek négyzet alakú lakó-vagy kereskedelmi ingatlanokkal a tartományi városokban. 1847-ben megépült a vasút Roskilde és Koppenhága között, és az 1860-as évektől jelentősen kibővítették a vasúthálózatot. Ez a városok fejlődésében is döntő tényező volt. Aarhus számára az 1862-es vasút például a város nye kysthavnjával keverve azt jelentette, hogy Aarhus olyan fejlődési időszakba lépett, amely egyszerűen 4 évtized alatt 11 000 polgárról 1860-ban 52 000 polgárra növelte a lakosságot 1901-ben, így Aarhus az ország második legnagyobb városa. 1900-ban Dánia lakosságának 42% – A élt a városokban, ami 1840 óta megduplázódott.
Pontosan hogyan jött létre az urbanizáció globálisan?
Mind az iparosodott, mind a nemzetek létrehozása szerte a világon, a lakosság a városok felé halad. A 10 milliónál nagyobb lakosú nagyvárosokat megacitásoknak nevezik. 1950-ben Dánia nagyváros volt. 2015-ben világszerte 23 Megaváros volt, amelyek közül számos olyan hatalmas volt, hogy kettős megavárosnak nevezhették őket. 19 a 23 megavárosok fekszenek létrehozó nemzetek. Vannak megaciták a bl-ben.a. Kína, Japán, Egyesült Államok, India és számos ország Afrikában. Hogyan oszlanak meg a dánok ország, kerület és város között?
2016-ban 1 549 215 ember, ami a teljes Dán népesség 27,1% – át (5 707 251 fő) jelentette, a resources Copenhagen and its environments területén tartózkodott. 1 548 694 ember, ami 27,1% – ot jelent, 29 nagyobb tartományi városban maradt, míg 2 609 342 ember, ami 45,7% – ot jelent, kisebb méretű tartományi városokban vagy vidéki területeken élt. Ezt felül lehet vizsgálni az” urbanizáció Dániában, mert 1926 ” értékelő megjegyzésben (lásd a forrásokat), amelyet az önkormányzatok Nemzeti szervezete (KL) készített. A di által készített „Dánia földrajzi kihívásai és lehetőségei” értékelő feljegyzésben (lásd a forrásokat) megnézheti, hogy Dánia Európa legkevésbé urbanizált nemzetei közé tartozik. Az Európai fizetés szerint a dánok 24% – a 18 éves kor között, valamint 64 Az Eurostat terminológiája szerint városokban tartózkodik, így Dánia Nyugat-Európa nemzete, ahol a legalacsonyabb a városokban élő lakosság aránya.
Ildefon Cerda Urbanizációs Elmélete
Ildefonso Cerd Plating (1815-1876) spanyol tervező külön hozzájárulását a modern nagyvárosi előkészítés elméletéhez és módszeréhez nemrégiben újraértékelték. Ez az írás először a cerd plating gondolatának növekedését vizsgálja az 1840-es évek közepétől, mélyreható és szervezett figyelmét a tervezés és a felkészülés gazdasági, jogi, irányítási és politikai alapjainak partnerségére, valamint az urbanizáció kifejezés jelentését a nye tudományos, valamint az általa javasolt integratív kutatás és tevékenység számára. A reformra (korszerűsítésre és megújításra), valamint Barcelona (1859, 1863 és 1867) és Madrid (1861), valamint Madrid (1861) javaslatainak példáit felhasználva a tanulmány még több információban figyelembe veszi Cerd plating elemzését, valamint az ingatlanokra, az utak funkcióira vonatkozó javaslatokat, valamint az interv platingas (utcai blokk) alapvető funkcióját a várostervezésben.
Összefoglalja a Cerd plating ruralizációval kapcsolatos ügyletének rövid összefoglalását. Az első fordítás angolra a 150. évforduló megünneplésére az Ildefons Cerd Plating 1867-es urbanizációs alapkoncepciójának magazinja, a nagyvárosi növekedéssel kapcsolatos fontos munka. 1867-ben Ildefons Cerd Plating kiadta „teoria general de la urbanitsaci”című művét. Ebben a szövegben a szenzációként felfogott” városok építésének tudományos kutatása” új önkontroll lett, amelynek széles gazdasági, társadalmi és kulturális hatása volt a városi lakosságra. Egybeesik 150 évek, mert a magazinja, a legelső angol nyelvű fordítás létezik az online publikációval együtt urbanization.org a statisztikák közvetlenül Interaktív grafikává, valamint nyílt adatokká alakulnak át, azzal a céllal, hogy bővítsék a Cerd plating munkájának szakértelmét, valamint motiválják a vitát az „urbanizáció” folyamatáról a jövőben.
A katalóniai fejlett építészeti Intézettel közösen megjelent a Diputaci Plating de Barcelona, a Generalitat de Catalunya és az Incas Pergl partnerségében. A Bloomberg Philanthropies együttműködőként csatlakozott a feladat globális körforgásához.